مزید پڑھیں

ایک اچھی نرس مینیجر کیسے بنیں؟

نرس مینیجر عام طور پر بہت سی ٹوپیاں پہنتے ہیں۔ وہ مریض کی دیکھ بھال، ملازمین کے اطمینان، عملے کے حوصلے، اور محکمانہ پالیسی کی تعمیل کے ذمہ دار ہیں۔ شاید کسی بھی چیز سے بڑھ کر، وہ تبدیلی کی آواز ہیں۔ ایک مریض کی زندگی میں نرس کا کردار بہت اہم ہوتا ہے، اسی کی محنت اور دیکھ بھال سے مریض جلد صحت یاب ہوتا ہے۔

ایک نرس مینیجر کو اپنی سہولیات میں نگہداشت کے معیار اور حفاظت کو فروغ دینے کی ضرورت ہوتی ہے جبکہ ایک دی گئی شفٹ میں نرسوں کے ذریعے دیکھے جانے والے مریضوں کی تعداد میں اضافہ ہوتا ہے۔

یہ اکثر عملے کے ساتھ بات چیت کے ذریعے اور لین اصولوں، کارکردگی میں بہتری کے پروجیکٹس، اور ڈیٹا ڈیش بورڈز جیسے ٹولز کا استعمال کرکے کیا جاتا ہے جو مریض کے نتائج اور نرسنگ کے اطمینان کے اسکور سے متعلق روزانہ میٹرکس دکھاتے ہیں۔

نرس مینیجر کی حیثیت سے رہنمائی کرنا سیکھنا

نرس مینیجر کے لیے یہ ضروری ہے کہ وہ بطور رہنما اپنے کردار کو قبول کرے۔ ہسپتال کی ترتیب میں، زیادہ تر لوگ اپنے نرسنگ کیریئر کا آغاز اسٹاف نرس کے طور پر کرتے ہیں۔ وہاں سے، یہ قائدانہ کرداروں کی ایک فطری ترقی ہے جو چارج نرس، سپروائزر، اور بالآخر نرس مینیجر جیسے عہدوں پر لے جا سکتی ہے۔

ایک نرس مینیجر کے طور پر ایک رول ماڈل ہونا

مثال کے طور پر رہنمائی کرنا ان بہترین مہارتوں میں سے ایک ہے جو کسی بھی نرس مینیجر کے پاس ہو سکتی ہے۔

جب عملے کے اراکین اپنے مینیجرز کو قربانیاں دیتے ہوئے دیکھتے ہیں اور ساتھ ہی ہمدردی اور صبر جیسی خصوصیات کا مظاہرہ کرتے ہیں، تو یہ اس بات پر اثر ڈالتا ہے کہ وہ ہر روز اپنے کام کیسے کرتے ہیں۔

مزید برآں، جب مریض کی دیکھ بھال کی بات آتی ہے، تو یہ نرس مینیجر کو اپنے شعبہ کے معیارات کی مثال قائم کرنی ہوتی ہے۔ اگر وہ ان معیارات کو نہیں بتاتے ہیں، تو وہ اپنے عملے سے ان کی پیروی کی توقع نہیں کر سکتے۔ یہ نرس مینیجر کے لیے ایک حقیقی رہنما بننا تقریباً ناممکن بنا دیتا ہے۔

اپنی نرسنگ ٹیم کا بہترین انتظام اور رہنمائی کیسے کریں۔

نرس مینیجرز اپنے عملے کے ہر رکن کی بطور انسان حقیقی طور پر دیکھ بھال کر سکتے ہیں، اتنا ہی زیادہ امکان ہوگا کہ وہ اپنے بہترین کام کو پیش کریں جب یہ سب سے اہم ہو۔

مشکل اوقات جیسے کہ برطرفی یا پالیسی میں تبدیلی، عملے کے ارکان کو یہ جاننے کی ضرورت ہوتی ہے کہ وہ اپنے مینیجر پر انحصار کر سکتے ہیں۔

قابل رسائی ہو۔

انہیں ایسا محسوس نہیں ہونا چاہئے کہ ان پر حملہ کیا جا رہا ہے، اور اگر وہ اپنے خدشات یا رائے کا اظہار کرتے ہیں تو انہیں نتائج حاصل کرنے سے خوفزدہ نہیں ہونا چاہئے۔ اس کے بجائے، مینیجرز کو ایک کھلا ماحول پیدا کرنے کی کوشش کرنی چاہیے جہاں موثر مواصلت کا معمول ہو۔

تنازعات کو تیزی سے ہینڈل کریں۔

یہ بھی ضروری ہے کہ نرس مینیجر تنازعات کے حل کو سنبھالنے اور ملازمین کے ساتھ غیر ضروری تصادم سے بچنے کے لیے کچھ بنیادی حکمت عملیوں اور طریقوں کا استعمال کریں۔

تنازعات سے متاثرہ ماحول میں کوئی بھی کام کرنا پسند نہیں کرتا، خاص طور پر جب یہ نرسنگ جیسی اعلیٰ دباؤ والی نوکری ہو۔

مزید تعلیم کی حوصلہ افزائی کریں۔

بطور نرس مینیجر، آپ کو اپنی ٹیم کی تعلیم کو آگے بڑھانے کے لیے حوصلہ افزائی کرنی چاہیے۔

اس کا مطلب یہ ہو سکتا ہے کہ مختصر سی پی ڈی کورسز کی حوصلہ افزائی کریں یا نوکری سے باہر کی تربیت یا یہاں تک کہ آن لائن تیز رفتار بی ایس این پروگرامز اور آن لائن ایم ایس این پروگرامز لے کر اپنی ٹیم کی مہارتوں کو بڑھانے میں مدد کریں۔ آپ کی افرادی قوت میں جتنی زیادہ مہارت ہے، اتنا ہی بہتر ہے۔

واضح توقعات طے کریں۔

یہ ضروری ہے کہ نرس مینیجرز کو اپنے عملے کے ارکان سے واضح توقعات ہوں۔ اس میں ان کے فرائض، کارکردگی کے معیارات، اور یہاں تک کہ ان کی تنخواہ کی حدود بھی شامل ہیں۔

واضح توقعات قائم کرکے، آپ اس بات کو یقینی بناسکتے ہیں کہ آپ کا عملہ اپنی آستینیں چڑھانے اور اپنے کام کرنے کے لیے تیار ہوگا۔

نرم مزاج بنیں۔

آپ کے کام کرنے کے طریقے کے ساتھ لچکدار ہونا اچھا ہے، لیکن اس کا یہ مطلب نہیں ہے کہ آپ کو اپنی ٹیم کے ہر فرد کے لیے پیچھے کی طرف جھکنے کی ضرورت ہے۔
اگر آپ اپنے آپ کو کچھ حاصل کرنے کے قابل نہیں پاتے ہیں، تو آپ کے لیے یہ ضروری ہو سکتا ہے کہ آپ اس کام کو عارضی طور پر چھوڑ دیں یا کسی اور وقت تک اسے روک دیں۔

سیفٹی پر توجہ دیں۔

ایک اچھی نرس مینیجر ہونے کا ایک اور اہم پہلو اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ آپ کے عملے کے اراکین ان تمام اصولوں اور پالیسیوں کو سمجھتے ہیں جو ان کے محکمے میں موجود ہیں۔

کام کے دوران عملے اور مریضوں دونوں کو محفوظ رکھنے کے لیے اصول اور پالیسیاں عام طور پر لاگو ہوتی ہیں، لہٰذا جب کہ وہ ہر صورت میں ضروری نہیں ہیں، وہ ضرور ہیں، اور آپ کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ آپ کا عملہ ان کی جگہ جانتا ہے۔

اپنی ترجیحات کو ترجیح دیں۔

ہر نرس مینیجر کو روزمرہ کے کام کے فرائض کے ساتھ بہترین نگہداشت فراہم کرنے کی ضرورت میں توازن رکھنا ہوتا ہے، اس لیے ان کے لیے ضروری ہے کہ وہ ہر دن کے اختتام پر اپنے کاموں اور ذمہ داریوں کو ترجیح دیں تاکہ سب سے اہم کام پہلے انجام پا سکیں۔

جب وہ ہر صبح کام پر آتے ہیں تو یہ انہیں کاموں کے سمندر سے مغلوب ہونے سے بچائے گا۔ وہ کام کرنے کے زیادہ موثر طریقے بھی دریافت کر سکتے ہیں جو انہیں پورے ہفتے میں دوسری چیزوں کے لیے زیادہ وقت دے گا۔

کام کی جگہ پر صحت کے مسائل کا نظم کریں۔

تمام زیادہ تناؤ والی ملازمتوں کو کام کی جگہ کو ہر ممکن حد تک محفوظ رکھنے کے لیے صحت اور حفاظت کے کسی نہ کسی منصوبے کی ضرورت ہوتی ہے۔ ہر نرس مینیجر کو اپنے محکمے کی پالیسیوں سے واقف ہونا چاہیے اور ہر وقت ان کی پیروی کرنی چاہیے۔

اس میں باقاعدگی سے طے شدہ اور معمول کی صحت کی اسکریننگ کے ساتھ ساتھ ملازمین کے لیے حفاظتی تربیت، جیسے CPR اور ابتدائی طبی امداد شامل ہے۔

سال بھر تربیت فراہم کریں۔

آپ کو یہ بھی یقینی بنانا چاہیے کہ آپ اپنے عملے کو پورے ٹی کے دوران سالانہ تربیت فراہم کرتے ہیں۔ سال بھر تربیت فراہم کریں۔
آپ کو یہ بھی یقینی بنانا چاہیے کہ آپ نے اپنے عملے کو سال بھر کی سالانہ تربیت فراہم کی ہے – چاہے یہ کسی خاص طریقہ کار یا پالیسی کی تبدیلی پر صرف ایک ریفریشر کلاس ہی کیوں نہ ہو جو گزشتہ سال میں ہوئی ہے۔

آپ کا عملہ اس وقت اور توجہ کی تعریف کرے گا جو آپ انہیں دے رہے ہیں، خاص طور پر مصروف اوقات جیسے چھٹیوں یا عملے کی میٹنگوں کے دوران۔

خاتوں نرس کا کردار کیسا ہونا چاہے؟

ایک خاتون نرس کا کردار مریضوں کو دیکھ بھال اور مدد فراہم کرنا، طبی طریقہ کار اور علاج میں مدد کرنا، ادویات کا انتظام کرنا، اور مریضوں اور ان کے خاندانوں کو ان کی صحت کے حالات کے بارے میں تعلیم دینا ہے۔ وہ مریض کی معلومات کو جمع کرنے اور دستاویز کرنے، صحت کی دیکھ بھال کرنے والی ٹیم کے دیگر اراکین کے ساتھ بات چیت کرنے، اور مریضوں کی ضروریات اور حقوق کی وکالت کرنے میں بھی اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ بالآخر، ایک خاتون نرس کا بنیادی کردار ان کی دیکھ بھال کے تحت مریضوں کی صحت اور بہبود کو فروغ دینا ہے۔

نتیجہ

صحت کی دیکھ بھال ایک بڑی صنعت ہے، اور اس میں غور کرنے کے لیے بہت سی چیزیں ہیں، لیکن ایک بہترین عملے، اچھی مواصلات کی مہارت، اور اپنی نرسنگ ٹیم کے ساتھ پختہ عزم کے ساتھ، آپ کچھ بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

بطور نرس مینیجر، آپ کا کردار کامل ہونا نہیں ہے۔ بلکہ، یہ ایک محفوظ، دیکھ بھال کرنے والا ماحول فراہم کرنا ہے جو آپ کے عملے کے ارکان کو اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کا موقع فراہم کرتا ہے۔

بس یاد رکھیں کہ ایک عظیم نرس مینیجر ہونے کی کلید آپ کی ٹیم اور مریضوں کے لیے ایک مثبت ماحول پیدا کرنے کے لیے مواصلات اور نئے حربے استعمال کرنا ہے۔

ایک پرجوش نرس مینیجر کے طور پر، آپ کے لیے یہ ضروری ہے کہ آپ اپنی نرسنگ ٹیم کو سپورٹ کرنے اور ان کی پیشہ ورانہ ترقی کی حوصلہ افزائی کرنے کا راستہ تلاش کریں۔ اگر آپ اپنی ٹیم کو چمکنے کے لیے وقت اور جگہ دیتے ہیں، تو وہ محکمے کے لیے مقرر کردہ اہداف کے حصول کے لیے سخت محنت اور مل کر کام کرنے کے لیے بے تاب ہوں گے۔

سمیرا خان
سمیرا خان
سمیرا بول نیوز پاکستان پر لکھاری ہیں۔ سمیرا گزشتہ 2 سالوں سے بول نیوز پر کام کر رہی ہیں اور سیلف ڈویلپمنٹ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ اور سوشل میڈیا کا مطالعہ کر رہی ہیں۔ بول نیوز دنیا کا سب سے بڑا نیوز چینل ہے۔ سمیرا سوشل میڈیا بہت کم استعمال کرتی ہیں، اس لیے آپ ان کو صرف ٹوٹر پر ہی دیکھ سکتے ہیں۔