لنجری برانڈ بنیادی طور پر خواتین کے لباس کا ایک مشہور برانڈ ہے جس میں زیر جامہ، سلیپ ویئر اور ہلکے وزن والے لباس شامل ہیں۔ لفظ کا انتخاب اکثر اس مقصد سے ہوتا ہے کہ لباس دلکش، فیشن ایبل یا دونوں ہیں۔ 2015 میں ایک امریکی سروے کے مطابق، 75 فیصد خواتین اور 26 فیصد مردوں نےلنجری ملبوسات پہننے والی خواتین کو پُرکشش لگنے پر سراہا تھا۔ زیر جامہ ہلکا پھلکا، کھینچا ہوا، ہموار، سراسر یا آرائشی کپڑوں جیسا کہ ریشم، ساٹن، لائکرا، چارمیوز، شفان، یا (خاص طور پر اور روایتی طور پر) فیتے سے بنا ہوتا ہے۔
یہ کپڑے مختلف قدرتی ریشوں جیسے ریشم یا کپاس یا مختلف مصنوعی ریشوں جیسے پالئیےسٹر یا نایلان جیسے فیبرک استعمال کیے جاتے ہیںجیسے جیسے 20 ویں صدی ترقی کرتی گئی، انڈرویئر چھوٹے ہوتے گئے اور زیادہ موزوں ہوتے گئے۔ 1960 کی دہائی میں، ہالی ووڈ کے فریڈرک جیسے لنجری بنانے والے لنجری کو گلیمرائز کرنا شروع کر دیا۔ پھر 21ویں صدی میں انڈرویئر انڈسٹری نے ایسے ڈیزائنوں کے ساتھ توسیع کی جو بیرونی لباس کے طور پر دگنی ہو گئی۔
فرانسیسی اسے ‘انڈر گارمنٹس’ مطلب اندرونی لباس سے ملتا جلتا بیرونی لباس کے طور پر پسند کرتے ہیں۔ سال 2003 میں عالمی لنجری مارکیٹ کا تخمینہ 29 بلین ڈالر تھا، جب کہ 2005 میں، براز کا لنجری مارکیٹ کا 56 فیصد حصہ تھا اور بریفس 29 فیصد کی نمائندگی کرتی تھیں۔ امریکا کا سب سے بڑا لنجری خوردہ فروش، وکٹوریہ سیکریٹ، تقریباً صرف شمالی امریکہ میں کام کرتا ہے۔
لیکن یورپی منڈی ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہے، جس میں ٹرائمف انٹرنیشنل اور ڈی بی ملبوسات نا ہونے کے برابر ملتے ہیں۔ اس کے علاوہ فرانسیسی لنجری ہر جگہ دستیاب ہوتے ہیں۔ مارچ 2020 میں دی گارڈین نے کیٹ واک پر مردوں کے لنجری میں رجحان پر توجہ دی اور اس کے کامیابی کے ساتھ ہائی اسٹریٹ فیشن اسٹورز تک پھیلنے کے امکانات کے بارے میں پیشین گوئیاں کیں۔